پـــســــــت ثــــــــــــــابــــت

بـــــــی وفـــــا

مــن به انــدازه چشمان تو غمــگـین مانـــدم و به انـدازه هر بــرق نگاهــت نگــران /تـــو به انـدازه تنــهایـی مــن شــــاد بمــان

پـــســــــت ثــــــــــــــابــــت

 

ســـلام به شما دوستان عزیزی که به این وبلاگ سر زدید

امیدوارم از مطالبی که اینجا میزارم خوشتون بیاد

**

همه ی ما آدما معمولا بی وفایی رو تجربــه کردیم

و مطمئنا کسانی تو زندگیمون بودن که بهمون بی وفایی کرده باشن

حالا به هر طریقی...

**

من اینجــا،هرچیزی که روحمو خدشــه دار کنــه

هرچیزی که خوشحالــم کنــــه

و هرچیزی که دلـــم اراده کنه رو مینویســـم

**

خلاصه اینجا مثل خونـــه ی دومـــه

به وبلاگــــــــــم خــوش اومـــــدین

 

 



نظرات شما عزیزان:

نیما
ساعت23:39---25 تير 1393
سلام دوست عزیز
وب زیبای داری
عزیز جان انجمنی دارم که دعوت به بازدید میکنم خوشحال میشم عصو انجمن پاتوق من و تو بشی
راستی انجمن هر هفته به کاربراش شارژ رایگان میده
بهترین ها از آن تو باشد
انجمن پاتوق من و تو
http://patoghmanoto.ir

پاسخ: سلام ،ممنونم از دعوتتون


الناز
ساعت18:44---18 فروردين 1393
تـمـام اصـل هـاے حـقـوق ِ بـشـر را خـوانـدم
و جـاے یـڪ اصـل را خــالـے یـافـتـم
و اصـل دیـگـر ے را بـﮧ آטּ افـزودم
اصـل ِ سـے و یـڪـم :

هـرانـسـانـے حـق دارد هـر ڪـسے را کـﮧ مے خـواهـد دوسـﭞ داشـتـﮧ بـاشـد !

پاسخ: هعـــــــي روزگار ... اره درسته الناز جان،مرسي از متن زيبات


пαнαʟ
ساعت20:39---6 فروردين 1393
سلامممم عیدتون مبارک

وب خوبی دارین خوشحال میشم ب منم سر بزنین
پاسخ: سلام خانومی،چشم حتما


علی ♥؏ﺂﺂﺂﺂݜق♥
ساعت23:46---21 آذر 1392
سلام عزیزم..خوبی؟
میشه بنرمو بذاری تو وبت؟


نازنین شاعر
ساعت13:49---2 مهر 1392
جالب بود...

fahimeh
ساعت12:42---11 شهريور 1392
خـــوابهـایـم

گاهـی...

زیباتر از زندگی ام مـی شـونــد...

کـاش گـــــاهــی...

بــــــرای همیشه خـــواب مــی مــانــدم


saeed
ساعت1:54---10 شهريور 1392
سلام خوبی؟وبلاگت عالیه خوشحال میشم به منم سر بزنی و نظر بدی راستی لینکم کن

ALIa
ساعت12:09---5 مرداد 1392
سلام

وبلاگ بسیار زیبایی دارید

موفق باشید


پاسخ: سلام،خوشحال شدم كه بهم سرزديد...متشكر


MJ
ساعت18:03---24 تير 1392
سلام
هر روز بهتر از دیروز
موفق باشی
سر بزن


مهسا
ساعت11:37---6 خرداد 1392
سلام خوبی وبلاگ خوشگلی داری به من سر میزنی؟اگه هم موافق به تبادل لینک هستی لینکم کن بعدش بهم خبر بده تا با افتخار تمام لینکتون کنم منتظر پیام خوشگلت هستم مهسا
http://horseglasses.rozblog.com


faeze
ساعت13:21---2 خرداد 1392
سلام مهدیس جون وب خوبی داری تونستی یه سر هم به من بزن.

غزل
ساعت20:04---28 ارديبهشت 1392
به دیدار من بیا .
من همیشه هستم
حتی وقتی خانه
خالی به نظر می آید .
حتی وقتی قفل در عوض شده است .
هوای دلت بهشت...



علیرضا
ساعت21:40---11 ارديبهشت 1392
ازوبلاگ من دیدن کنید خوشتون میادalireza00011.loxblog.com

rozita
ساعت15:30---19 فروردين 1392
سلام عزیزم.
وبلاگت عااااااااااااااااااالیه.خوشحال میشم ب منم سربزنی.اگه باتبادل لینک موافق بودخبربده.


جواد داندی
ساعت10:40---16 فروردين 1392
با سلام خسته نباشید واقعا و خدا قوت

دل نوشته هاتون عالیه


رامین شب بارانی
ساعت14:29---2 فروردين 1392
سال نو مبارک
$$$$$$$$_________$$$$$$$
$$$____$$$$______$$__$$$$
$$______$$$$____$$____$$$
$$_______$$$$__$$$____$$$
$$________$$$$_$$$____$$$
$$_________$$$$$$____$$$$
$$$________$$$$$$____$$$_____$$$$
$$$_________$$$$$___$$$$____$$$$$
_$$$________$$$$$__$$$$____$$$$
_$$$$________$$$$_$$$$____$$$$
__$$$$_______$$$$_$$$____$$$
__$$$$$______$$$$$$_____$
____$$$$$$____$$$$$____$$$
________.$$$$$$$$_____$$$$$
_________$$$$$._$$$$$$$$$$$$$$$$
_______s$$$$$$$____$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$________$$$$$$$
__$$$$___$$$$$______$$$$_$$$$
_$$_______$$$$_____$$$_____$$$
$$_______$$$$_$
$$______$$$$___$
$$$___$$$$$___$$
$$$$$$$$$$____$$___(▒)(▒)
$$$$$$$$$____$$$_(▒)(█)(▒)
_$$$$$$_____$$$_____(▒)(▒)
__________$$$$
_________$$$$$__(▒)(▒)
________$$$$$_(▒)(█)(▒)
_______$$$$$____(▒)(▒)
_______$$$
______$$$_(▒)(▒)
_____$$_(▒)(█)(▒)
____$$____(▒)(▒)
___$
__$$___(▒)(▒)
_$$$_(▒)(█)(▒)
_$$____(▒)(▒)
_$$
$$ __(▒)(▒)
$$_(▒)(█)(▒)
$$__(▒) (▒)
$$
_$
_$$___(▒) (▒)
__$$_(▒)(█)(▒)


hani
ساعت22:57---28 بهمن 1391
مطالبی که گذاشتی واقعا زیبا هستن.و از همه بهتر این موزیکت منو کشته.من این بلاگ تورو تو L4 پیدا کردم واقعا قشنگه.

Selima
ساعت20:19---23 بهمن 1391
خیلی قشنگه وبلاگت ...

behrouz
ساعت21:10---26 دی 1391
تو خراب من آلوده مشو
غم این پیکر فرسوده مخور
قصه ام بشنو و از یاد ببر
بهر من غصه بیهوده نخور


جواد داندی
ساعت10:07---25 دی 1391
سلام مهدیس خانم
خوبین روزتون بخیر میگم اگه مایل به تبادل لینک هستین خبرم کنید و بگید که شما رو با چه اسمی بلینکم

راستی منو با نام مرد راستین لینک کنین

ممنون

یا علی


حميد
ساعت21:16---16 دی 1391
سلاممممممم مهديس خانم خوبي ممنون امدي بهم سر زدي راستي تو هم خيلي پيشرفت كردي بهت تبريك ميگم يا اون روز اول افتادم كه تازه وبلاگت درست كرده بودي امدم بهت تبريك گفتم ولي الان زدي رودست من موفق باشي
پاسخ:شما لطف داري آقا حميد..خوشحال شدم كه اومدي.شكسته نفسي نفرماييد


s amin a
ساعت21:47---24 آذر 1391
عالیه عاااااالی

ASHK
ساعت18:31---21 آبان 1391
سلام
وبلاگ جالبی داری
موفق باشی
خسته هم نباشی


جواد داندي
ساعت11:46---6 آبان 1391
سلام

وب جالبي داريد ازش بازيد كردم خوب بود

به ما هم سري بزنيد خوشحال ميشم

( از بچه هاي انجمن تميشه كردكوي )

با تشكر پاسخ:چشم آقا جواد...مرسی


saeed
ساعت17:44---2 آبان 1391
سلام اپم حتما سر بزن

mortaza
ساعت18:38---26 مهر 1391
سلام.خوبین؟وبلاگ جالبی دارین به ما هم سری بزن خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم..اگه خواستید منو با اسم تنها(مرتضی)لینک کنید وبگین شمارو با چه اشمی بلینکم...[گل]
پاسخ:مرسی ولی کــــو آدرس؟


alireza
ساعت21:38---25 مهر 1391
سلوووم.


بسیار هم جالب .


وبلاگ خوبی داری


به من هم سری بزنید.


حتما . لطفا
پاسخ:اوکی آقا علیرضا


saeed
ساعت18:12---23 مهر 1391
سلام شرمنده چند روز نبودم.

اپم زوووووووووووووود بیا
پاسخ:باشه سعید جان


nameless
ساعت22:26---21 مهر 1391
آدمها مثل کتاب میمونن.هیچ وقت با نگاه به جلد اونها قضاوت نکن ،وقتی شروع به خوندن کتاب میکنی ،میتونی اونها رو بشناسی
مولانا


*best love**aref
ساعت18:11---21 مهر 1391
منم از مطالبت خوشم میاد



مرسی که به وبم سر میزنی...

خوش حال میشم بهم بازم سر بزنی


گرگنما
ساعت20:53---17 مهر 1391
وارد وبت که شدم یه دفعه بی اختیار نزدیک بود اشکم بیاد
پاسخ:آخـــــــــی ! چـراااااا؟


رز
ساعت11:22---13 مهر 1391
رفتي سفر كه عاشق تر شوم
كارم از عاشقي گذشته
مجنونم
برگرد...!


بهروز
ساعت10:19---10 مهر 1391
تو روزنهء نوری درخانهء ظلمت پوش
دیباچهء آوازی برمتن شبِ خاموش
چیزی به من از باران چیزی به من از پرواز
چیزی به من از گریه چیزی به من از آواز
می بخشی و می خوابی بر بستری ازاعجاز
می مانم و می رویم درسنگرِ یک آغوش
بر متن شب خاموش


داداش سعید
ساعت9:36---9 مهر 1391
سلام آبجی
منو فراموش کردی؟
بدو بیا دیگه...
چند تا مطلب گذاشتم ولی از نظراتت خبری نیست که


بهروز
ساعت21:21---8 مهر 1391
من و ما کم شده‌ایم خسته از هم شده‌ایم
بنده خاک، خاک ناپاک خالی از معنای آدم شده‌ایم
رو می‌کنم به آینه رو به خودم داد می‌زنم
ببین چقدر حقیـــر شده اوج بلنـــــد بودنم


میلاد
ساعت22:28---7 مهر 1391
همیشه باخودم گفتم که عاشق کسی نشوم اما نشد که نشد بازهم عاشق شدم وسوختم سلام پیش منم بیا پاسخ:اوکـــــــــی

گلنوش
ساعت13:16---6 مهر 1391
شعرهایم

خواب اسطوره ها را بر هم می زنند

وقتی بوی سیب می پیچد

بهشت از دهان تو آغاز می شود

در من زنی هبوط می کند

که هیچ گاه از تبعید بازنمی گردد.

در من آواره ای ساکن می شود

و ساکنی آواره می شود.

وقتی بر سریر توبه نشسته است

آدم

پشیمان ازآب و آیینه

گیسوانت به زنجیر می کشد

واژگانم را

و خواب اسطوره ها را بر هم می زنند

وقتی که چشم هایت...


پاسخ:وقتی که چشمانت به طرز عجیبی هوای دیدگانم را میکند ومن هوای تو را.......! خیلی قشنگ بــــــود عزیزم..قربونت


گلنوش
ساعت20:10---5 مهر 1391
لحظه های نابٍ بودن را تو معنا می کنی



در زمســتان نگاهـم شعله برپا می کنی



بی تو شعرم عاجز و بیهوده از جاری شدن



بیت بیت دلخوشی ها را تو زیبـا می کنی



مــــن به عشــــقت دلخوشم



تنهــــــــا در ایـــن ویرانه هــــا



حیــف از این عشقی که داری،



ســـــــــــاده حاشا می کنی...



تن به امید رسیدن، مرگ را پس می زند،



بی خبر از آرزوهایی که رویـــــا می کنی



ازتو دلگیـــــــرم ...!!!



تـــــویی که می نشینی باغـــــــــرور



ارتحال دل سپردن را تماشا می کنی!!!




پاسخ:عــــــــــالی بـــــــود عزیـــــــز..مرســــــــی


گلنوش
ساعت19:56---5 مهر 1391
عشق شاید تنها جایزه ی این روزگار نامهربان است كه برای بردنش نیازی به پارتی نیست !! برایش مهم نیست كه تو
پاسخ:آره واقعـــــــــــــــــا


ساناز
ساعت19:37---4 مهر 1391
يه وقـتايي دلـت ميخـواد
يکـي از پشـت سر چشمـاتو بگيره و ازت بپـرسه :
اگه گفـتي من کـي ام ؟
تــو هـم دستاشو بگيري و بگـي:
هـر کـي هستـي بـمـون...


گلنوش
ساعت21:37---2 مهر 1391
سلام ممنون از حضورت عزیزم راستش من یکم سرم شلوغه وقت نمیکنم بیام بهد سربزنم .ببخشید پاسخ:اوکــــــــــی

کــــــــــلاه قــــــــرمـــــــزی
ساعت22:27---31 شهريور 1391
قربونت عزیزم
مرسییییییییییی


sanaz
ساعت11:36---31 شهريور 1391
سلام.
دوست عزیز وبلاگ زیبایی داری.
به خاطر این مطالب جالبت یه هدیه بهت میدم.
آپلودسنتر رایگان عکس و فایل نگهدار همیشگی فایل هات بدون نگرانی پاک شدن.
http://www.blogup.ir


تارا
ساعت11:35---29 شهريور 1391
آپم بدو بیا......نظر ندی ناراحت میشم آجی
پاسخ:اوکــــــــــی


علی
ساعت23:21---26 شهريور 1391
سلام عزیزم..با 2تا پ3ت آپم

زودی بیا
پاسخ:بـــــــــــاشه علــــی جاان


ساعت16:35---25 شهريور 1391
سلام مهدیس جان.خیلی وبلاگت قشنگه.اگه خواستی لینکم کن منم لینکت میکنم. پاسخ:بآآآآآآشـــــه

کلبـــــــــه تنهــــــــــــــایی!!!
ساعت7:31---24 شهريور 1391
بيادتم،حتى زمانى که گمان فراموشى درذهنت نقش ميبندد!
شايدمحبت همين باشد


ساناز
ساعت23:02---23 شهريور 1391
این روزهــا چقدر دل گنــده شده ای!!!

چقدر دیر دلـت برای حال واحوالم تنگ میشود!!!

تو همانی كه میگفتی: دل به دل راه دارد..

اما....!!

این روزها دیر به دیر گذرت به كوچه ی دل ما می افتد!!!

باشد اشكالی ندارد..!

اما...!!

شـاید روزی تو بیــایی ولی کوچه ی دل من دیگــر بن بست شـده باشـد...


ساعت10:12---21 شهريور 1391
سلام مهدیس جان وبت عالی و حرف نداره ممنون که سری هم به وب ما زدی امید وارم موفق باشی

بهروز
ساعت1:07---21 شهريور 1391




کم کم یاد خواهی گرفت تفاوت ظریف میان نگهداشتن یک دست و زنجیر کردن یک روح را

اینکه عشق تکیه کردن نیست و رفاقت، اطمینان خاطر و یاد می‌گیری که بوسه‌ها قرارداد نیستند و هدیه‌ها، معنی عهد و پیمان نمی‌دهند.

کم کم یاد میگیری

که حتی نور خورشید هم می‌سوزاند اگر زیاد آفتاب بگیری

باید باغِ خودت را پرورش دهی به جای اینکه منتظر کسی... باشی تا برایت گل بیاورد.

یاد میگیری که میتوانی تحمل کنی

که محکم باشی پای هر خداحافظی

یاد می‌گیری که خیلی می‌ارزی.



خورخه لوئیس بورخس




پاسخ:ایشــــــــــالله هممون به این بـــــــاور برســـــیم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 1 تير 1398برچسب:,

] [ 11:20 ] [ مهدیــــس ]

[ ]